2024. március 3., vasárnap

Terítők a 70-es évekből


Igazi retró terítők, vagy inkább már múzeum? 😃

Én hímeztem őket, még kislány koromban, az 1970-es évek első felében. Ezek voltak az első komolyabb, önállóan elkészített munkáim 😊. Még általános iskolában jártam, akkor készültek. Mindkettő kongré anyagra.

A második terítő keresztszemes, az első öltéseit nem is tudom minek lehet nevezni. Gondolom a "Fürge ujjak" című kézimunka újságból néztük a mintákat, amit akkoriban Anyukám rendszeresen megvett.

Akkor feltettük őket asztalokra, de már évtizedek óta a szekrényben pihennek, otthon Apukámnál...







4 megjegyzés:

  1. Gratulálok Katikám, nagyon ügyes voltál már akkor is! Szép mindkét terítő, és manapság a retró a divat, így újra az asztalra kerülhetnek a gyönyörű munkáid.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szorgalmas és ügyes kislány voltál szépek a terítőid! Fiatalon még én is sokat kézimunkáztam ilyen keresztszemest de horgolni és kötni nagyon szerettem. Ma már nem menne mert elég rossz a szemem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, már egész kis korom óta szeretek kézimunkázni. Kötni is hét-nyolc évesen tanultam, azóta is sokat kötöttem.

      Törlés